Emlékkönyv

2008.06.25. 22:16 :: hwg

Mi nagyon hálásak és boldogok vagyunk, hogy Veletek bulizhattunk. Életünk legnagyobb partija volt, és ezt Nektek köszönhetjük. Mi elfelejtettünk emlékönyvet vinni, de itt az alkalom. Kíváncsiak vagyunk, mit írtatok volna... :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hwglagzi.blog.hu/api/trackback/id/tr71985594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikusz 2008.07.03. 18:59:39

Sziasztok friss házasok! Végignéztem, végigolvastam mindent amit lehetett, és vigyorgok mint a vadalma! Örülök, hogy ott lehettünk életetek buliján, és örülök, hogy annak éltétek meg, mert a lagzinak annak kell lennie (én tudom miről beszélek) Bevallom őszintén egy -két kocka új volt nekem (annak ellenére, hogy esetleg rajta vagyok a képen), és eddig is tudtam, hogy fergeteg party volt, de hogy ennyire???? Őrületes buli volt!!! Köszönünk mindent, mert nagyon össz volt rakva a terem, a zenekar, mókamiki minden. Szóval ott volt, ott voltunk! Éljetek örökké!!! Üdv: Vikusz

Miri · http://www.miri.hu 2008.07.08. 20:04:13

No hello matrix-pár :) Először is nagyon jó volt buli és Petrával együtt köszönjük, hogy ott lehettünk. Pont ezen a héten költöztünk, így nagyon jól esett a végére. Bár sűrű volt. Az esküvő előtti nap beleestem egy vízóra aknába, jól lefejeltem a betonfalat, aminek eredményeként a homlokomon lévő vérömleny másnapra a szememre csúszott, így a bulira enyhén kocsmai verekedős stílusban érkeztem. Sebaj, azóta is terjesztem, hogy jó volt a buli, összbalhézott a násznép :))) A csoportképen nem vagyunk rajta, ami ismét miri-s történet. A költözés miatt nem találtunk inget és cipőt, amiben végig lehetet vona bulizni az estét, így a templom és a vacsora között mi ruhát vásároltunk. Nem néztek hülyének, amikor nem csomagolt, vállfán lógó rózsaszín inget kerestem Kecskeméten szombat délután. Végül találtam: 1 db-ot az egész városban :)) Szóval kedves Krisz és HWG emlékezetes volt esküvőtök, ott volt az egész Egyesület, busszal jöttek jó sokan :) csók: A jegyző és a neje ui: A matrix legyen veletek

PT 2008.07.09. 09:25:13

Kedves Krisz es HWG! Sajnalom, hogy nem lehettem ott, es elnezeseteket is kerem, hogy a megtisztelo meghivasnak nem tudtam eleget tenni. Nem mondom, hogy majd legkozelebb, mert tudom ez volt az utolso :) Sok boldogsagot kivanok! PT (papa)

zs 2008.07.17. 16:21:37

dír mumus & H! így pár héttel később, némi puzzlepakolásra hajazó utómunka segítségével kijelenthetem: oltári lakodalmat csaptatok. fajin volt a szervezés, állat jó a fotós és a násznagy, rendben volt a hely, zúzott a zenekar, zseniális a násznép. talán a röviditalok egy főre jutó mennyiségét lehetett volna maximálni ehhehe. danke zsombor (melyik, mi?)

Csocsó 2008.07.24. 11:39:38

Szevasztok Ifjak! Rendkívűl gyors reakcióimhoz híven most jutottam/unk el oda, hogy végigvizslassuk a cuccot. Mivel előttetek 1 hónappal mi is a főasztalnál ülve néztünk végig egy lagzit, így szakavatott szemekkel skubiztunk mindent, ami az esküvőtökön történt. Jó volt a szertartás, finom volt a vacsora, király volt a buli. Kicsit berekedtem másnap, de az biztos a klíma miatt volt.;) HWG szavaival élve: Fasza vót! Köszönjük a mulaccságot! Csocsó
süti beállítások módosítása