gratulácijó meg csoportfotók

2008.06.21. 17:30 :: hwg

igazán itten láccott, hogy mennyien vagyunk: olyan sor kígyózott hozzánk, hogy totálisan le voltam döbbenve. a sok idő miatt Mikivel is belezavarodtunk mindenbe, a csoportfotókra már sokan kóboroltak, igazán a sorrend is teljes kavar volt, akikből többet láttam, azt szólítottam.

mindenesetre gyorsan lezavartuk, így utólag már tény, hogy valóban sokkal jobb fotók lettek a spontán fotók. a nagy kavarodásban biztos nem mindenkinek esett jól a fotózási sorrend, de hát egyrészt nem készültem, másrészt nem igazán tudtam 9-10-ig, hogy mi a helyzet. :)

mi még kicsit kifújtuk magunkat, és csináltunk néhány képet a templom kertjáben. de ez már valóban csak levezetésnek vót. Persze ott láthattuk, ahogy Ernő atya jön ki az utánunk következő esküvőről, hát, na.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hwglagzi.blog.hu/api/trackback/id/tr22985577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása