köszön(t)ő

2008.06.21. 22:15 :: hwg

és igen, a beszéd, amire annyit készültem, aztán pont annyira lett kicsi. nagyon arra koncentráltam, hogy nehogy annyit beszéljek, amennyit akarnék, mert akkor nagyon hosszú lett volna. nagyon sok éjszakát nem aludtam emiatt, és már a lagzin is nagyon izgultam. mert én ezt gondoltam/gondolom a lagzi egyik legfontosabb, legértékesebb pillanatának.
azóta is sokat jár a fejemben. és sokan mondták, hogy megkönnyezték, és ez jó, mert előtte már én is többször. ahogy már írtam, az, hogy ott van életed filmjének szinte minden szereplője, és Te vagy középen: na ennél nincs jobb alkalom megköszönni.
Mert egy biztos: nekünk nagyon tetszik életünk filmje, és ezt nagyrészt Nektek köszönhetjük. Meg ezt a csodálatos lagzit is! Szóval: KÖSZÖNÜNK MINDENT!

Igazán izgultam utána is, nehogy sírós parti legyen, de a torta talán kicsit megédesítette. Még éjfélkor azért vadásztam egy kis tortát. Nem kevés maradt. Pedig esküsznek a kisscuki-ra. Én ezutánra tettem volna az egyesületi játékot, de most már mindegy: így is tuti volt a buli. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hwglagzi.blog.hu/api/trackback/id/tr90985583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása