menyasszonytánc

2008.06.22. 00:10 :: hwg

A menyasszonytánc valóban akkora parti lett, hogy én is csak kapkodtam a fejemet. Miki galád módon beleszűrt engem is, csak hogy én se legyek kevésbé meghurcolva, mint az asszony. A Főnök sántán kezdett Mamussal, aztán hihetetlen komoly körtáncok alakultak ki. Aztán jött az első szünet, amikor is az Anyósnak kellett bókolni. Másfél percen át. Na ez habár keménynek hangzik elsőre, egy perc után már kezdtem belejönni, de aztán végül sírás lett a vége. Remélem, nem gázoltam senkinek a lelkébe, de hát a konecsniakat kicsit szapulni kellett, mert hát ha valaki kiszolgálja/karbantartja őket, akkor az Nagyika.
És hát itt is meg kell nézni a képeket, akkor fun volt az egész, hogy. És még nem vót vége, sőt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hwglagzi.blog.hu/api/trackback/id/tr42985585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása