menyasszonyrablás

2008.06.22. 00:30 :: hwg

aztán a menyasszonytánc végével jött a férj kálváriája. először elvitték a Nőt, aszittem, ettől nyugi lesz, de épp ellenkezőleg. minden olyan feladatot meg kellett tennem, amiktől egyébként menekülök. Először 3 nótát kellett énekelni, ami a halálom. De végülis Anyósom és Geri segítségével abszolút sikerrel vettük a feladatot.
Na de hiába, még itt sem volt vége. Kis ugrálás után jött a férjtáncoltatás. 2 perc, amíg hwg került a mélyvízbe: jött mindenki, forgatott, dobált. Utóbbit Lacci követte el, a két tanúm közül az erősebbik, aki úgy felemelt, és megforgatott, hogy úgy elszédültem, hogy a tánc végéig nem igazán álltam a lábamon. De ez semi, jött Kopasz, aki a számba szájából rózsát adott, hajligattak a genyák, mint egy rossz gyurmafigurát. Közben a lányok-asszonyok is pakolgattak ide-oda. A végére totálisan össze voltam gyűrve, nem hiszem, hogy a menyasszonytánc ennyire durva lenne. :)
Mindenesetre szétröhögtük az agyunkat. Eszméletlen komoly volt. Elég sokszor nem tudtam a lábamon állni, de megtartott mindig valaki. Hihetetlen. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hwglagzi.blog.hu/api/trackback/id/tr24985586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása